Hacker ve İnternet Güvenlik Eğitim Seti



hecker, hekır, internet gğvenliği, hacker ve internet güvenlik eğitim seti indir,
%100 Etik Hacker Eğitim Seti,İnternete bağlanmak bilgisayar ağlarının en önemligüvenlik sorunlarını oluşturur.Çünkü hackerlar netten sizin bilgisayarınıza sızabilir buna bağlı olarak da ağdaki bütün bilgisayarlara girebilirler.Etik Hackerlar ise güvenlik sistemleri hakkında sahip oldukları bilgi ve tecrübelerini sorumlusu oldukları sistemin zayıflıklarını tespit etmek ve güvenlik açıklarını kapatmak için kullanırlar.

Etik Hacker eğitim seti 3 CD den oluşmuştur.Sette bir Etik Hacker'ın ihtiyaç duyacağı her bilgi yeralmaktadır.Tamamı eğitim dosyaları olmak üzere pdf,word,chm,mov,wmv formatlarında toplam 2 GB boyutunda ve her biri çok özel yüzlerce eğitim dokümanı bulunmaktadır.Sette ayrıca wireless konusunda 15 adet tool bulunmakta olup diğer gerekli toollar için de eğitim dokümanlarının içerisinde erişim bilgileri verilmiştir.


Tıkla İndir >>>>>%100 EtikHacker Eğitim Seti