Washington Kuzey Cascade



Washington Kuzey Cascade



Cascade Dağları... Bu sunuyu Bellingham'da Scot Ranney'den edindik. 2007 Temmuz başında dağ keçisi sayımında görevli iken çekilmiş fotoğrafları inceliyordu. Aşağıda Scot'un raporu yer almaktadır; "20. Ana cadde boyunca yer alan Mt. Rainer ya da Kuzey Cascade' de bulunan Cascade Dağlarında 2007 Temmuz başında dağ keçisi sayımı yapan arkadaşımın çektiği fotoğrafları gözden geçiriyordum. İçinde UFO'nun olmadığı başka resimler de var bence bu UFO resim çekildiği sırada gökyüzünden geçiyordu.

Bunun ne olduğunu kim bilebilir, fakat ben bu resmi yine de tam çözünürlükte (1.4 mb) bu emaile ekledim. Zirvelerin arasında bulunan objeye odaklandım ve resmi genişlettim, kontrastı arttırdım ve görüntüyü keskinleştirdim. Geri kalan kısım tamamen orijinal objedir. Bence bu nesne kesinlikle tipik bir UFO' ya benziyor. Cismi yapısı, çok net gözükmekte"

KAYNAK BELİRTİLMELİ